Tiedotteet 2024

HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA KYLÄISILLE!
Kyläkävelyt jatkuvat normaalisti torstai-iltaisin klo 18 ja peli-illat perjantaisin klo 18. Muistakaa hyödyntää myös Metsä-Pietilän valaistu latu. Perille pääsee Ahoistentien kautta.

KESÄKAHVILA 2024
Kesäkahvilan nuorten työntekijöiden haku käynnistyy. Ole yhteydessä pj. Mäenpään Minnaan p. 050 5848683.

ETSINTÄKUULUTUS!
Haemme lisäkäsiä soppalauantaiden järjestämiseen. Tehtäviä löytyy sopankeiton lisäksi mm. tarjoilussa tai vaikka perunoiden kuorimisessa. Kaikki apu on tervetullutta! Ota rohkeasti mukaan pj Minnaan ja tule mukaan toimintaan!

TULEVAT TAPAHTUMAT
Soppaa ja mäenlaskua kylätalolla sunnuntaina 11.2.2024 klo 11-14
Tarjolla hernekeittoa ja laskiaispullia. Puolilta päivin luvassa mäenlaskukilpailu uimarannan mäessä. Tervetuloa koko perheen voimin!
Naistenpäivän ilta kylätalolla pe 8.3.2024 klo 18
Tervetuloa katsomaan teemaan sopivaa elokuvaa herkkujen kera kylätalolle kansainvälisen naistenpäivän iltana.
Soppalauantai 16.3.2024 klo 11-14
Maaliskuun soppapäivä, merkkaa jo kalenteriin!
Kevätkokous ma 15.4.2024 klo 18.30
Käsittelyssä vuoden 2023 toimintakertomus ja tulos. Kahvitarjoilu, tervetuloa!
Vaarallisen jätteen keräys la 20.4.2024 KLO 12.30
Vaarallisen jätteen keräysautot kurvaavat Nummenkylälle la 20.4.klo 12.30. Tarkista Kiertokapulan sivuilta mitä keräykseen voi tuoda. https://www.kiertokapula.fi/jatteiden-vastaanotto/keraystempaukset/

HYVINVOINTIPALVELUITA TARJOLLA NUMMENKYLÄLLÄ
Hieroja Suvi Suokko tarjoaa palveluitaan Nummenkylä ry:n jäsenille. Mainitsethan jäsenyydestäsi aikaa varatessasi. Varaa aikasi Suvilta p. 045-1105099.Hierontapaikka on Suvin omissa tiloissa osoitteessa Ahoistentie 179.
JÄSENMAKSU 2024
Jäsenmaksun suuruus vuodelle 2024 on 10 euroa/ hlö. Alle 15-vuotiailta ei jäsenmaksua. Jäsenmaksu on yhdistykselle merkittävä tuki, jotta pystymme tarjoamaan toimintaa yhteisessä kylätalossamme.   Yhdistyksen tilit: Oma Säästöpankki tili no: FI58 4252 0010 0712 61 Osuuspankki tili no: FI12 5680 8920 0039 50
TERVEISET HALLITUKSEN KOKOUKSESTA
Yhdistyksen hallitus piti järjestäytymiskokouksen 2.1.2024. Puheenjohtajana jatkaa tänä vuonna syyskokouksessa tehtävään valittu Minna Mäenpää, varapuheenjohtajana toimii Outi Vanala ja sihteerinä Jenni Kunnaala. Hallitus kokoontui myös 29.1.2024 valmistelemaan vuoden 2023 raportointia kevätkokoukselle sekä suunnittelemaan kevään tapahtumia.
Etsi