Etsi

Tiedotteet 2022

TOUKOKUUN TIEDOTE

ULKOLIIKUNTAA KYLÄLLÄ
Yhteiskävelyt jatkuvat torstaisin klo 18. Mölkyn pelaajat kokoontuvat kylätalon pihalla tiistaisin klo 16.
PIHASAUNAN REMONTTI JATKUU LA 7.5.2022 KLO 9
Tervetuloa mukaan!
KESÄKAHVILA AVOINNA MA 6.6.-SU 7.8.2022
Kesäkahvilan ovet avautuvat ma 6.6.2022. Kahvila on avoinna päivittäin klo 13-18 8.8.2021 asti. Juhannuksena 24.-26.6. kahvila on suljettu yksityistilaisuuden vuoksi. Tervetuloa herkuttelemaan!
HÄMEEN TAIDEARTTELI RY:N MYYNTINÄYTTELY MA 6.6.- SU 7.8.2022
Hämeen Taideartteli ry:n Kesäinen Taidemyyntinäyttely avoinna kesäkahvilan aukioloaikojen mukaisesti joka päivä klo 13:00 – 18:00 (poislukien juhannusviikonloppu).
AVOIMET KYLÄT -PÄIVÄ JA PURSUN LENKKI LA 11.06.2022
Perinteiselle Pursun lenkille pyrähdetään taas Avoimet kylät -päivänä lauantaina 11.6. klo 11.00. Ilmoittautuminen klo 10.30 alkaen.   Sarjoja on kolme: - yleinen sarja: naiset ja miehet - alle 16 v: tytöt ja pojat - hölkkä/kävely sarja. Lenkin pituus on 3 km ja matkaan startataan kylätalon pihalta. Reitti on opastettu. Ei osallistumismaksua. Kärkikolmikot palkitaan yleisissä sekä alle 16 v. sarjoissa. Hölkkääjien ja kävelijöiden kesken arvotaan palkinto.
JUHANNUSKOKKO
Kokko sytytetään sään salliessa pe 24.6. klo 21.
TULOSSA!

JAAKONJUHLA KYLÄLATALOLLA SU 24.7.2022 KLO 17

PEKKA LUNNIKIVEN NÄYTTELY SUOMEN KULTAMALMIT KYLÄTALOLLA TI 26.7.2022 KLO 13-18
Seuraa tiedotusta!
SOTKALINNAN KESÄSTÄ 2022
Viime vuonna koronarajoitusten takia  moneen kertaan siirretty LAVIS eli lavatanssijumppa aloittaa kesän Sotkalinnassa toukokuun alusta tiistaisin 3.5. alkaen. Aikataulu on hieman myöhempi eli klo 19 - 20.30, jotta kaikki ehtivät mukaan. Ohjaajana Kirsi Uusimäki / Kirpsukka Moves. Hinnat ovat ennallaan eli 60 min 8 euroa ja 90 min 12 euroa. 10-kortti on 60 euroa ja koko jumppa 1,5 ruksia. Tunneille käy käteis- tai korttimaksu. Käytössä myös Smartum, Eazybreak, Edenred ja ePassi. Ilmoittautuminen: www.vello.fi/kirpsukkamoves  Mennään kuukausi kerrallaan osanottajamäärästä riippuen, joten kannattaa siis olla heti startissa mukana. Kaikki lasketaan!

Renkoviikon etkoina on Kansanlaulumessu ja Kansallispukujen tuuletus yhteistyössä Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan kanssa sunnuntaina 17.7. klo 12. LavisMaraton  eli kolmetuntinen kaikille avoin tilaisuus on tulossa Renkoviikon tiistaina 26.7. klo 18 - 21. Ja seuraavana päivänä keskiviikkona 27.7. on MLL:n Lastentapahtuma illansuussa.

Tulevien kesien koronaturvallisten juhlien ja tapahtumien järjestämistä kannattaa jo nyt miettiä! Monenlaiset tapahtumat käyvät Sotkalinnan puitteisiin, mutta Facebookissa eniten kuvia löytyy häistä, hakusanalla Sotkalinnan tanssilava. Kysy lisää varauksista ja vuokrista Laulajaisen Annelta p. 0500 321 689 tai laulajainen@villisikatarha.fi.
 TERVEISET HALLITUKSEN KOKOUKSESTA Yhdistyksen hallitus kokoontui 2.5.2022. Käsittelyssä oli kesän tapahtumat ja pihasaunaremontin suunnittelu. Saunan kunnostamiseen on saatu avustusta Rengon Säästöpankkisäätiöltä.

HUHTIKUUSSA EI JAETA TIEDOTETTA
MAALISKUUSSA EI JAETA TIEDOTETTA

HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA KYLÄISILLE!
Kyläkävelyt jatkuvat normaalisti torstai-iltaisin klo 18 ja peli-illat perjantaisin klo 18.
KESÄKAHVILA 2022
Kesäkahvilan nuorten työntekijöiden haku käynnistyy. Ole yhteydessä pj. Mäenpään Minnaan p. 050-5848683.
TULEVAT TAPAHTUMAT
Soppasunnuntai ja laskiaistapahtuma kylätalolla 27.2.2022 klo 11-14 Tarjolla hernekeittoa ja pannakakkua sekä laskiaispullia. Pihalla voi paistaa makkaraa. Puolilta päivin luvassa mäenlaskukilpailu uimarannan mäessä. Tervetuloa koko perheen voimin!
Naistenpäivän iltakonsertti 8.3.2022 klo 18 Naistenpäivän kunniaksi kyläyhdistys tarjoaa Vinttikvintetin konsertin, jonka juontaa Pekka Lunnikivi. Konsertin jälkeen tarjolla herkullinen kahvipöytä 5 euron hintaan.
Soppalauantai 19.3.2022 klo 11-14 Maaliskuun soppapäivä, merkkaa jo kalenteriin!
Kevätkokous 19.4.2022 klo 18.30 Käsittelyssä vuoden 2021 toimintakertomus ja tulos. Kahvitarjoilu, tervetuloa!
HYVINVOINTIPALVELUITA TARJOLLA NUMMENKYLÄLLÄ Hieroja Suvi Suokko tarjoaa palveluitaan Nummenkylä ry:n jäsenille. Mainitsethan jäsenyydestäsi aikaa varatessasi. Varaa aikasi Suvilta p. 045-1105099. Tulevat hierontapäivät: keskiviikot 2.3.,9.3. ja 16.3. Hierontapaikka on Suvin omissa tiloissa osoitteessa Ahoistentie 179. Varattavat ajat sijoittuvat klo 12.00 – 20.00 välille.
 JÄSENMAKSU 2022 Jäsenmaksun suuruus vuodelle 2022 on 10 euroa/ hlö. Alle 15-vuotiailta ei jäsenmaksua. Jäsenmaksu on yhdistykselle merkittävä tuki, jotta pystymme tarjoamaan toimintaa yhteisessä kylätalossamme. Yhdistyksen tilit: Kantapankki Renko tili no: FI58 4252 0010 0712 61 Osuuspankki Renko tili no: FI12 5680 8920 0039 50
TERVEISET HALLITUKSEN KOKOUKSESTA Yhdistyksen hallitus piti järjestäytymiskokouksen 3.1.2022. Puheenjohtajana jatkaa tänä vuonna syyskokouksessa tehtävään valittu Minna Mäenpää, varapuheenjohtajana toimii Eero Seppälä ja sihteerinä Jenni Kunnaala. Hallitus kokoontui myös 9.2.2021 valmistelemaan vuoden 2021 raportointia kevätkokoukselle sekä suunnittelemaan kevään tapahtumia.

TAMMIKUUSSA EI JAETTU TIEDOTETTA