Etsi

Tiedotteet 2021

KESÄKUUN TIEDOTE
KESÄKAHVILA AVOINNA 7.6.-8.8.2021 Kesäkahvilan ovet avautuvat ma 7.6.2021. Kahvila on avoinna päivittäin klo 13-18 8.8.2021 asti. Juhannuksena 25.-27.6. kahvila on suljettu yksityistilaisuuden vuok-si. Tervetuloa herkuttelemaan!
ULKOLIIKUNTAA KYLÄLLÄ Yhteiskävelyt jatkuvat torstaisin klo 18. Mölkyn pelaajat kokoontuvat kylätalon pi-halla tiistaisin klo 16. Seuraa Facebookin tiedotusta jalkapallon osalta.
AVOIMET KYLÄT -PÄIVÄ LA 12.06.2021 Avoimet kylät päivänä kesäkahvilamme tarjoaa runsaan kattauksen suolaisia ja ma-keita herkkuja. Tule kylätalon pihalle kahvilan aukioloaikana (klo 13-18) vaihtamaan perennoita tai pitämään takakonttikirppistä. Tiedustelut pj Minnalta p. 050-5848683. JUHANNUSKOKKO Kokko sytytetään sään salliessa pe 25.6. klo 21.
HYVINVOINTIPALVELUITA TARJOLLA PE 25.6.2021 Nummenkylän oma hieroja Suokon Suvi on järjestämässä miniretriittiä juhannus-aattona 25.6. klo 10-13. Vastavalmistunut, valtavan kokoinen ja kaunis "navetan vintti" tarjoaa hienot puitteet lempeän joogaflown tekemiselle. Miniretriitillä tar-joillaan kevyt lounas. Kolmen tunnin miniretriitistä reilu 2 tuntia tehdääb harjoi-tusta monipuolisesti ja kaikkien kehoille sopivalla tavalla. Tule nauttimaan, rauhoit-tumaan ja voimaantumaan! Retriitin ohjaa joogaopettaja Tuulianna Avantola. Ahois-tentie 179, 13400, Renko. Lue lisää ja ilmoittaudu täällä https://liikuttajat.fi/kehome/tapahtumat/juhannuksen-miniretriitti
SOTKALINNAN KESÄSTÄ 2021 Oletko miettinyt koronaturvallisten juhlien tai tapahtuman järjestämistä, mutta tilava ja väljä paikka puuttuu? Monenlaiset tapahtumat käyvät Sotkalinnan puitteisiin, mutta facebookissa eniten kuvia löytyy häistä, hakusanalla Sotkalinnan tanssilava. Kysy lisää varauksista ja vuokrista Laulajaisen Annelta p. 0500 321 689 tai laulajainen@villisikatarha.fi. LAVIS eli lavatanssijumppa jatkuu Sotkalinnassa tiistaisin 22.6. alkaen klo 18 - 19.30, mikäli koronarajoitukset sallivat yli 10 hengen kokoontumiset sisätiloissa. Hinnat 60 min 8 e ja 90 min 12 e. 10-kortti on 60 euroa ja koko jumppa 1,5 ruksia. Ohjaajana Kirsi Uusimäki / Kirpsukka Moves. LavisMaraton tulossa jossain vaihees-sa loppukesästä! Heinäkuulle on tässä vaiheessa sovittuna Keskisen Juhan Huutokauppahuoneen Huutokauppa sunnuntaille 18.7. klo 13, näyttö ja puffetti klo 12 alkaen. Mikäli tanssiminen Kanta-Hämeessä on sallittua heinäkuulla, niin sunnuntaina 11.7. on alustavasti suunniteltu iltapäivätansseja. Ainakin, jos kannatusta ajatukselle löy-tyy, koronatilanne on suotuisa ja lipunostajia riittää!
TERVEISET HALLITUKSEN KOKOUKSESTA Yhdistyksen hallitus kokoontui 31.5.2021. Käsittelyssä oli kesän tapahtumat ja pi-hasaunaremontin suunnittelu. Saunan kunnostamiseen on saatu avustusta Rengon Säästöpankkisäätiöltä.

TOUKOKUUSSA EI JAETTU KYLÄTIEDOTETTA
Kesäkahvila aukeaa 7.6.2021 klo 13. Avoimet kylät -päivä järjestetään 12.6.2021.

HUHTIKUUSSA EI JAETTU KYLÄTIEDOTETTA
Yhdistyksen kevätkokous ti 27.4.2021 klo 19. Käsittelyssä ovat sääntömääräiset asiat. Kokoukseen on etäosallistumismahdollisuus. Ilmoittaudu 26.4. mennessä nummenkylary@gmail.com. Saat kokouslinkin ja liittymisohjeet.

MAALISKUUSSA EI JAETTU KYLÄTIEDOTETTA

HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA KYLÄISILLE! Koronarajoitusten vuoksi emme valitettavasti vielä pääse toteuttamaan normaalia toimintaa. Kyläkävelyt kuitenkin jatkuvat normaalisti torstai-iltaisin klo 18, samoin peli-illat perjantaisin klo 18. Tänä vuonna sää olisi loistava laskiaisriehan järjestämiseen, mutta kokoontumisrajoitusten vuoksi suosittelemme nauttimaan ulkoilusta pienillä porukoilla ja hyödyntämään Metsä-Pietilän ladut sekä talkoovoimin Vojakkalantien risteyksen hiekkakentälle jäädytetyn luistinradan.
KESÄKAHVILA 2021 Kesäkahvilan nuorten työntekijöiden haku käynnistyy. Ole yhteydessä Mäenpään Minnaan p. 050-5848683.
TULOSSA Yhdistykset saivat 1.5.-30.9.2020 välisenä aikana voimassa olleen väliaikaisen lain nojalla tietyin edellytyksin siirtää vuosikokousten pitämistä 30.9.2020 asti. Kevään 2021 sääntöihin perustuvaa kokousta ei kuitenkaan enää voida siirtää myöhemmäksi. Yhdistyksen sääntöjen mukaan kevätkokous pidetään huhtikuun loppuun mennessä. Tarkempi ajankohta ilmoitetaan seuraavassa kylätiedotteessa. Kokoukseen järjestetään etäosallistumismahdollisuus.
HYVINVOINTIPALVELUITA TARJOLLA KYLÄTALOLLA Hieroja Suvi Suokko tarjoaa palveluitaan Nummenkylä ry:n jäsenille. Mainitsethan jäsenyydestäsi aikaa varatessasi. Hieronnat 45 min/30 €, 60 min/40 € sekä jäsenkorjaus 90 min/50 € (opiskelijatyönä). Muille hintoihin lisätään 5 €/kerta. Varaa aikasi Suvilta p. 045-1105099. Tulevat hierontapäivät 17.2, 10.03, 14.04, 12.05 ja 09.06. Varaa aikasi Suvilta! Huom! Hierontapaikka on nyt Suvin omissa tiloissa osoitteessa Ahoistentie 179. Varattavat ajat sijoittuvat klo 12.00 – 20.00 välille.
JÄSENMAKSU 2021 Jäsenmaksun suuruus vuodelle 2021 on 10 euroa/ hlö. Alle 15-vuotiailta ei jäsenmaksua. Jäsenmaksu on yhdistykselle merkittävä tuki, jotta pystymme tarjoamaan toimintaa yhteisessä kylätalossamme. Yhdistyksen tilit: Kantapankki Renko tili no: FI58 4252 0010 0712 61 Osuuspankki Renko tili no: FI12 5680 8920 0039 50
TERVEISET HALLITUKSEN KOKOUKSESTA Yhdistyksen hallitus piti järjestäytymiskokouksen 4.1.2021. Puheenjohtajana jatkaa tänä vuonna syyskokouksessa tehtävään valittu Minna Mäenpää, varapuheenjohtajana toimii Eero Seppälä ja sihteerinä Jenni Kunnaala. Hallitus kokoontui myös 1.2.2021 valmistelemaan vuoden 2020 raportointia kevätkokoukselle.

TAMMIKUUSSA EI JAETTU KYLÄTIEDOTETTA