Etsi

Tiedotteet 2021

TOUKOKUUSSA EI JAETTU KYLÄTIEDOTETTA
Kesäkahvila aukeaa 7.6.2021 klo 13. Avoimet kylät -päivä järjestetään 12.6.2021.

HUHTIKUUSSA EI JAETTU KYLÄTIEDOTETTA
Yhdistyksen kevätkokous ti 27.4.2021 klo 19. Käsittelyssä ovat sääntömääräiset asiat. Kokoukseen on etäosallistumismahdollisuus. Ilmoittaudu 26.4. mennessä nummenkylary@gmail.com. Saat kokouslinkin ja liittymisohjeet.

MAALISKUUSSA EI JAETTU KYLÄTIEDOTETTA

HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA KYLÄISILLE! Koronarajoitusten vuoksi emme valitettavasti vielä pääse toteuttamaan normaalia toimintaa. Kyläkävelyt kuitenkin jatkuvat normaalisti torstai-iltaisin klo 18, samoin peli-illat perjantaisin klo 18. Tänä vuonna sää olisi loistava laskiaisriehan järjestämiseen, mutta kokoontumisrajoitusten vuoksi suosittelemme nauttimaan ulkoilusta pienillä porukoilla ja hyödyntämään Metsä-Pietilän ladut sekä talkoovoimin Vojakkalantien risteyksen hiekkakentälle jäädytetyn luistinradan.
KESÄKAHVILA 2021 Kesäkahvilan nuorten työntekijöiden haku käynnistyy. Ole yhteydessä Mäenpään Minnaan p. 050-5848683.
TULOSSA Yhdistykset saivat 1.5.-30.9.2020 välisenä aikana voimassa olleen väliaikaisen lain nojalla tietyin edellytyksin siirtää vuosikokousten pitämistä 30.9.2020 asti. Kevään 2021 sääntöihin perustuvaa kokousta ei kuitenkaan enää voida siirtää myöhemmäksi. Yhdistyksen sääntöjen mukaan kevätkokous pidetään huhtikuun loppuun mennessä. Tarkempi ajankohta ilmoitetaan seuraavassa kylätiedotteessa. Kokoukseen järjestetään etäosallistumismahdollisuus.
HYVINVOINTIPALVELUITA TARJOLLA KYLÄTALOLLA Hieroja Suvi Suokko tarjoaa palveluitaan Nummenkylä ry:n jäsenille. Mainitsethan jäsenyydestäsi aikaa varatessasi. Hieronnat 45 min/30 €, 60 min/40 € sekä jäsenkorjaus 90 min/50 € (opiskelijatyönä). Muille hintoihin lisätään 5 €/kerta. Varaa aikasi Suvilta p. 045-1105099. Tulevat hierontapäivät 17.2, 10.03, 14.04, 12.05 ja 09.06. Varaa aikasi Suvilta! Huom! Hierontapaikka on nyt Suvin omissa tiloissa osoitteessa Ahoistentie 179. Varattavat ajat sijoittuvat klo 12.00 – 20.00 välille.
JÄSENMAKSU 2021 Jäsenmaksun suuruus vuodelle 2021 on 10 euroa/ hlö. Alle 15-vuotiailta ei jäsenmaksua. Jäsenmaksu on yhdistykselle merkittävä tuki, jotta pystymme tarjoamaan toimintaa yhteisessä kylätalossamme. Yhdistyksen tilit: Kantapankki Renko tili no: FI58 4252 0010 0712 61 Osuuspankki Renko tili no: FI12 5680 8920 0039 50
TERVEISET HALLITUKSEN KOKOUKSESTA Yhdistyksen hallitus piti järjestäytymiskokouksen 4.1.2021. Puheenjohtajana jatkaa tänä vuonna syyskokouksessa tehtävään valittu Minna Mäenpää, varapuheenjohtajana toimii Eero Seppälä ja sihteerinä Jenni Kunnaala. Hallitus kokoontui myös 1.2.2021 valmistelemaan vuoden 2020 raportointia kevätkokoukselle.

TAMMIKUUSSA EI JAETTU KYLÄTIEDOTETTA